Darmowa dostawa, niskie ceny - zapraszamy do zakupu

Pościel, prześcieradła - Wysyłka

 

1.     Przesyłki  (wyłacznie na terenie Polski) realizowane są za pośrednictwem poczty Kurierskiej  - w cenie podstawowej 18,00 zł, –  „za pobraniem”  25,00 zł

2.     Przedmioty zakupione w sklepie są starannie zabezpieczona przed ewentualnymi uszkodzeniami w czasie wysyłki. Wszystkie towary są  pakowane w folie ochronne,  a przy większych ilościach dodatkowo w kartonach zabezpieczonych przed wilgocią. W kopercie foliowej przyklejonej do przesyłki znajduje się list przewozowy oraz paragon lub faktura.

3.     Czas realizacji zamówienia wynosi do 3 dni roboczych licząc od chwili:

- gdy klient wybiera płatność przy odbiorze – przyjęcia zamówienia ,

- gdy klient dokonuje płatności przy użyciu serwisów: Przelewy24 lub PayPal otrzymania  potwierdzenia dokonania wpłaty,

- gdy klient wpłaca przelewem na rachunek – zaksięgowania wpłaty na rachunku.

4.     Sklep nie bierze odpowiedzialności za opóźnienia wysyłki związane z brakiem kontaktu z Klientem.

5.     Klient każdorazowo powiadamiany jest o ewentualnych opóźnieniach w dostawie. W przypadku, gdy towar jest niedostępny  Sklep zastrzega sobie możliwość jednostronnego anulowania zamówienia, o czym Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail.

6.     Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie towary były dostępne w sposób ciągły. Jednakże ze względu na fakt, iż bieżący stan magazynowy jest uzupełniany okresowo może zdarzyć się, że czas oczekiwania na przesyłkę ulegnie przedłużeniu. Wyjątek stanowią towary kupowane tylko na zamówienie , co jest dokładnie zaznaczone w opisie i czas ich realizacji jest ściśle określony, na co zamawiający wyraża zgodę.

 

Odbiór przesyłek

1.     Przed pokwitowaniem odbioru przesyłki, Klient jest proszony o sprawdzenie, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.

2.     W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane - nie należy przyjmować przesyłki.

3.     W sytuacji, gdy stan opakowania budzi wątpliwości, Klient może przyjąć przesyłkę, pod warunkiem sporządzenia protokołu szkody w obecności kuriera oraz niezwłocznie (w miarę możliwości natychmiast) skontaktować się z SoftAndColors.com.pl, pod rygorem uznania, że towar został dostarczony Klientowi w stanie wolnym od wad.

4.     Sprawdzenie stanu przesyłki przy odbiorze jest koniecznym warunkiem dla ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia lub kradzieży przesyłki lub jej części podczas transportu.

 

Zmiany w zamówieniach

Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury VAT.

 


stat4u